Elsbeth van den Berg – Berg & Bosch

Ruimt, Regelt en Ontzorgt

Herken je dit?

Zodra je je laptop hebt opgestart, begin je meteen met de binnengekomen mailberichten. Je handelt snel en half de makkelijk lijkende mail het eerst af. De ingewikkelde of lange mailberichten bewaar je voor een later moment. Vaak schiet je in de stress.

Je bewaart alle mailberichten.  Je bergt ze op in verschillende mappen, dubbel dus.

Het opbergen van een mailbericht kost je ook vele minuten, en dat voor ieder bericht. Want je weet niet meer in welke map je het vorige bericht over dat onderwerp hebt opgeborgen.

Paniek breekt uit.

Je hebt de ene meeting na de andere. Je laat je mailbox overstromen. Je accepteert alle uitnodigingen klakkeloos.  Niet belangrijke zaken en niet urgente zaken geef je voorrang.

Je komt niet toe aan een vaste week- of maandindeling. Je reserveert geen tijd voor het maken van een goede planning. Je vult je agenda ad hoc. Je collega’s om je heen raken geïrriteerd. Paniek.

Naast mijn baan als Project Management Officer bij ABN Amro, ben ik Professional Organizer en kan ik jou helpen om je inbox en je agenda zó in te in richten dat jij weer overzicht hebt en rust en ruimte in je hoofd krijgt. En … jij weer toekomt in waar jij in uitblinkt. Hoe klinkt dat?  Als je meer wil weten, check dan mijn vernieuwde website www.bergbosch.nl. En wie weet, spreken we elkaar binnenkort.

Met opgeruimde groet,

Elsbeth van den Berg.

 

Vergroot je zakelijke netwerk bij Linkedmeer!

Ben jij werkzaam in een zakelijke omgeving? Als zelfstandig ondernemer of als professional in loondienst? En ontmoet je graag andere ondernemende vrouwen om je zakelijk netwerk uit te breiden? Dan pas jij bij LinkedMeer!